Przyjemnej zabawy, bez Kanistra :)

z16313854Q

 

Zawsze kiedyś musi nadejść jakiś koniec.

Szczerze, nie sądziłem, że wytrzymam w uniwersum „kołcza” aż dwa lata, tak intensywne i konsekwentne. To sztuka. Sztuka tym  trudniejsza, że ciężko o przykład bardziej toksycznych relacji niż te, które go dotyczą. Zresztą analiza całego tego środowiska wymaga sporej dawki dystansu do świata 🙂

Dwa lata taplania się w „kołczowych” kłamstwach, manipulacjach, podłościach, oszczerstwach i udawaniu wystarczą. Mam dość! Chcę od tego odpocząć, raz na zawsze odpocząć. Mam nadzieję, że proces odtruwania się będzie bezbolesny 🙂

Stworzyliśmy wspólnie coś wspaniałego. Nie tylko ja, a wszyscy zaangażowani w to uniwersum. Stworzyliśmy MERYTORYCZNĄ ODPOWIEDŹ na postawę „kołcza” level Praga Północ, będącego uosobieniem krętactwa, cwaniactwa, wygodnictwa, kłamstwa i manipulacji! To bardzo dużo i to bardzo potrzebne. Potrzebne wszystkim tym, którzy trafiając do takich ludzi dzięki naszemu wkładowi pracy nauczą się odszukiwać fałsz w słowach i czynach czy tego „kołcza” czy innych tworów współczesnego internetu.

Nie będę dziękował każdemu z osobna, by nie pominąć nikogo. Zabawa była przednia (choć poruszająca w istocie poważniejsze tematy,  i to nie jest tylko moja zasługa 🙂 ) Bawcie się dalej, beze mnie. Ja wysiadam! Będą Wam kibicował 

 

Odlotowe Kanistrowo 🙂

Co dalej? Dalej zostawiam Wam moje teksty. Korzystajcie z nich na nowej stronie, której adres poznacie 1 stycznia. Będzie podany na końcu tego tekstu, tego dnia o godzinie 12.00, o ile nie nastąpią żadne nieprzewidziane okoliczności sylwestrowe 🙂

Ta strona zostanie zamknięta dla komentujących 31 grudnia o godzinie 16.00. Do tego czasu można jeszcze ze mną rozmawiać, pytać, dyskutować.

Potem znikam na zawsze, bo pewne rzeczy trzeba przecinać zdecydowanie i konsekwentnie. Żadnych powrotów, żadnych nowych tekstów. Jedyną osobą, z którą będę trzymał kontakt będzie @Odlotowy, który przejmuje po mnie całkiem niezłą kolekcję argumentów do walki z „kołczowym” cwaniactwem. Mam nadzieję, że wykorzysta ten oręż i własne zdolności po to, by przynajmniej ograniczyć kłamstwa i manipulacje „kołcza”. Ideałem byłoby oczywiście, żeby odpowiedział za wszystkie podłości i krętactwa. Wierzę, że i do tego dojdzie 🙂

Ja się z tym kłamcą bawiłem, wiedząc, że mam do czynienia jedynie z niebezpiecznym, ale tylko PAJACEM! Coś mi się wydaje, że teraz już nie będzie tak słodko 🙂

Zostańcie przy @Odlotowym, jeśli chcecie. Ja mu zaufałem, zaufajcie i Wy, proszę 🙂

 

Prezenty!

„Kołcz” przez cały czas powtarzał, że jest „pisarzem” 🙂

Dzisiaj każdy może nim być, więc prezentuję plon moich tekstów na temat „kołcza”, które śmiało nazwać można kompendium wiedzy o MK, „kołczu”, „pisarzu”, „youtuberze”, „prześladowanym” bojowniku o „prawa mężczyzn” z poddasza leżajskiej twierdzy Pani Elwiry spisanym od stycznia 2018 do grudnia 2019 roku.

Przeglądając je dostrzegłem, że jest źródłem informacji niewygodnych, ale prawdziwych i niestety wciąż aktualnych. Z okazji Świąt przyjmijcie, proszę, te trzy tomy składające się na ponad 650 stron. Można je ściągnąć jednym kliknięciem i wspominać kolejne miesiące tej bardzo poważnej chwilami zabawy.

Tom I. Dzieje Wykopu

Tom II. Detektyw tropiący

Tom III. Ściganie Kanistra

 

Będą one na pewno uzupełnieniem informacji przekazywanych przez PanaPumę!

30 marca 2019, „AWIĘC x RADIO SAMIEC – czyli jak być dobrym przykładem złego przykładu”,

https://www.youtube.com/watch?v=KWGCNQGmiF4&t=

6 maja 2019, „Kobietopedia – recenzja niesymetryczna”,

https://www.youtube.com/watch?v=WiPaFzHLmMU&t=

29 czerwca 2019, „AWIĘC „wojna” – pewne zbiegi okoliczności”,

https://www.youtube.com/watch?v=SUDGs1S1UWA&t=

22 lipca 2019, „Czy KOTOŃSKI grozi mi GWAŁTEM przez współwięźniów?!”,

https://www.youtube.com/watch?v=rToWnqDEbf0

 6 października 2019, „BRACIA SAMCY – terroryzm, groźby, stalking i inne – cz.1”,

https://www.youtube.com/watch?v=9QmmO_CuNgM&t=

Wierzę, że niedługo kolejne części, bo w połączeniu z „”Kołczingiem” level Praga Północ” jest to lektura niezwykle pouczająca 🙂

Wracając do tych tomów każdy z tytułów w pełnym tekście i spisie treści na końcu jest zalinkowany, a kliknięcie go przenosi na odpowiedni tekst na tej stronie, wraz z komentarzami.  Nic nie zginie! Można korzystać! 🙂

To jest ukłon w Waszą stronę! Bez Was by mi się nie chciało babrać w tym „kołczowym” błocie 🙂

 

Życzenia!

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkim, by ich życie nie kręciło się wokół jakiegoś pajaca.

Żyjcie tak jak chcecie, otaczając się wspaniałym ludźmi, pełnymi uśmiechu i miłości.

Żyjcie według własnych reguł nie dając się zwodzić żadnym kłamcom i oszustom, którzy pod płaszczykiem ładnych słówek przemycają własną nienawiść do innych, kompleksy i zaburzenia psychiczne.

WESOŁYCH ŚWIĄT I… ŻEGNAJCIE! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

792 uwagi do wpisu “Przyjemnej zabawy, bez Kanistra :)

  1. Jest 31 grudnia 2019 roku, godzina 16.00 🙂
    I w ten sposób dotarłem do koNca tej strony. Za 20 godzin poznacie nowy adres, nowe otwarcie, już beze mnie.
    Od tej chwili proszę, by nie obarczać mnie żadną wydumaną odpowiedzialnością za to, co na nowej stronie się znajdzie, bo nie ja nią będę administrował. Tak, jak zobaczycie między 31 grudnia a 1 stycznia jest wielka, gruba kreska odkreślająca to, co było od tego co będzie. @Odlotowy będzie osobą mającą ze mną kontakt, którego nie zrywam, bo zerwać z przyzwoitości i szacunku do WAS nie mogę 🙂

    Muszę napisać, ze dzięki WAM WSZYSTKIM przeżyłem tu fascynującą przygodę! Mimo, że obiekt naszych dywagacji był marny to stworzyliśmy coś wielkiego, MERYTORYCZNIE niemal doskonałego (ach, ta skromność 🙂 ), prawdziwego i rzetelnego. To podwaliny pod dalsze demaskowanie wygodnickiego warszawskiego cwaniaczka 🙂

    Pora się pożegnać 🙂
    Odchodzę bez żalu, wiedząc, że będzie kontynuacja tej strony, a to co zostawiam już jest sporą dawką prawdy nie tylko o „kołczu”, ale też o bardziej ogólnych metodach robienia ludziom wody z mózgu.
    Niestety, żyjemy w czasach, kiedy byle kto może wmawiać innym, że oto posiadł tajemną wiedzę, gdy jednocześnie siedzi na poddaszu jakiejś babuni w małym miasteczku.
    Niestety, łatwo jest oszukiwać robiąc zbolałą minę i powołując się na chorobę, której nawet nie chce się leczyć.
    Niestety, łatwo jest wskazywać „wrogów” wśród tych, których nie można kupić absurdalnymi bajkami o bogactwie, prześladowaniach, męskości, walce etc. etc.
    To przeciwko temu była ta strona! I cieszę się, że tak była odbierana.
    Nadszedł jej koniec, ale wierzę, że ten, który wciąż straszy sądami sam będzie się musiał tłumaczyć z kłamstw, oszczerstw, mataczenia i dram, które robił kosztem innych.

    Życzę WSZYSTKIM w Nowym Roku 2020, by żyli pełnią życia!
    To było wspaniałe wyczytywać tutaj, że jesteście szczęśliwi, a przynajmniej zadowoleni z drogi, którą wybraliście, kiedyś, niedawno, teraz.
    Na przekór wiecznym malkontentom, którzy żyją w oddaleniu od rzeczywistości pokazywaliście, że jesteście inteligentnymi, świadomymi odbiorcami i twórcami treści przeciwko samozwańczym guru, „kołczom”, mitomanom, megalomanom tkwiącym w błocie kompleksów! Kompleksów leczonych przez dowalanie innym!
    Życzę, byście się od takich ludzi zawsze odcinali ciesząc się z każdego dnia na tyle, na ile to możliwe! 🙂

    ŻEGNAJCIE!
    Robert K. (Kanister)

    Polubienie

  2. Witajcie
    Ja ne mam tak dobrego pióra jak leżajski pisacz więc napiszę krótko:
    Kannister – Dziękuję !-
    Aa stworzenie miejsca gdzie prawda mogła być pokazana i ustrzegła wiele osób przed wpadnięciem w kłopoty i za wszystko inne o czym pisali pozostali bywalcy bloga:)

    Żuczę wielu sukcesów i jak najmniej osób pokroju kołcza na dalszej drodze życia
    Bywaj!

    Polubienie

  3. No i przyszedł ten smutny moment (który trochę odwlekałem – mam nadzieję jeszcze zdążę) by się pożegnać z Panem Kanistrem 😦

    Panie Kanister, dziękuję za wszystko co Pan zrobił – za dobrą robotę, zebranie tych wszystkich ludzi tutaj, demaskowanie patologii nie tylko w postaci MK ale i samych zachowań które on uskuteczniał, dziękuję za to wspaniałe miejsce które zapewne niejednego uświadomiło i uratowało.

    A osobiście… jako ten niesforny Włosiek i naczelny bluzgacz… dziękuję i przepraszam 🙂

    Tak tak… zostaje dalej. Aczkolwiek jak widać, jest mnie ostatnio mniej. Można uznać że się obsrałem przed Małkiem, baba mnie zniszczyła i nie puszcza mnie do kompa albo że ukryłem się tak daleko że prąd jest tylko okazyjnie, net również. Whatever 🙂 A de facto co miałem powiedzieć dawno powiedziałem. Dziś o ile się dobrze skonwertuje to wrzucam jeszcze jeden mały filmik 🙂

    Polubienie

    1. I ja dziękuję za całokształt. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia Panie Kanistrze 😀
      Jednocześnie ostrzę ząbki na nowe otwarcie.
      Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, Hejkery ❤

      Polubienie

    2. Te, naczelny bluzgacz 🙂

      Teraz z tym bluzganiem inni będą się użerać. Ale sposób jest bardzo prosty: za bluzganie odpowiada jego autor 🙂
      Fajnie było!
      Dziękuję!

      Polubienie

  4. WIelkie dzięki dla karnistra. Jako ex-brat doceniam trud włożony w walkę z zakłamaniem Marka Kotńskiego niezależnego samca od dekady przyjmującego utrzymanie starszej pani, mistrza duchowego wolnego od konsumpcjonizmu (no chyba żę trzeba kupić łuk, scyzoryk, 100 latarek, gierki, i siłownie), wielkiego atlety odchudzającego się od poniedziałku i stawiającego siłownię po to aby z niej nie korzystać i wielkiego intelektualisty dla którego doktorat z zarządzania to pestka (nawet kura by zrobiła) ale chwilowo nie udało się jeszcze dopiąć matury, wielkiego prześladowanego przez hejterów który sam udostępnia dane osobowe innych i straszy pozwami własnych krytyków, straszenie schorowanego, no chyba że trzeba na motorku pojeździć po lezajsku, pisarza o miękkim piórze a w rzeczywistość nadętego grafomana.

    Prawda prędzej czy później sama wychodzi na jaw. I tak jak w 2014r niewiele było wiadomo nt. prawdziwej natury Marka K. Dziś po kilku latach – szczególnie dzięki pracy Kanistra szary kowalski może się dowiedzieć kim jest i jak w rzeczywistości stosuje się do własnych rad.

    Jeszcze raz wielkie dzięki Kanistrze.

    Polubienie

    1. KaRnister nie dziękuje, ale Kanister zrobi to z przyjemnością 🙂
      No właśnie po to było to wszystko, by zdemaskować, a że sam „kołcz” POMAGAŁ JAK TYLKO MÓGŁ to wyszło to wszystko ŚWIETNIE!

      Polubienie

  5. Korzystając z okazji gdy coś się kończy a coś zaczyna…
    Życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku 2020.

    Makałkowi życzę natomiast przegranych procesów.
    Wydalenia z Leżajska, zakazu działalności oraz twardego lądowania na bruku (lub pod mostem).

    beka z typa xD

    Polubienie

  6. @Kanister dziękuję za poświęcony czas na pokazanie światu kto zacz ten ś(a)mieć. „Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek niczego nie robił” dlatego dziękuję też wszystkim pozostałym którzy merytorycznie wyjaśniali tego megalomana i mitomana.

    Polubione przez 1 osoba

  7. Wychowanie level brat samiec:
    https://zapodaj.net/42a84b27e311e.png.html

    Nie szło prośbą i słowem to poszło jebnięcie w twarz. Tak jak brat samiec napisał: słowo nie zadziałało, trzeba przejść do czynu i przemocy. Uderzenie w twarz za lekceważenie 😉

    Ale peiniądze nie śmierdzą, brat wpłacił 10 zł, więc dla guru jest święty 😉

    PS. Elita narodu jego mać.

    Polubienie

    1. lepiej dla mojego narodu by było gdyby sobie tacy swój naród założyli. Ubytki z ich zębów zjadają już głowy. Mieć takiego jednego kolesia to już wstyd a cała zgraja to destrukcja wszystkiego co napotkają na drodze. Jak szarańcza i pomór świń

      Polubienie

  8. Cytat dnia:
    „Ogólnie u mojej przyjaciółki też jest impreza, ale towarzystwo jest w wieku 60+ więc zjemy obiadek, złożymy życzenia i uciekam do siebie a goście niech się bawią ze sobą 😆”

    „Do siebie” czyli nie do Warszawy, ale na poddasze 🙂

    Co za dylematy! Impreza sylwestrowa z osobami 60+ lub stream z chyba mniej pełnymi życia osobami 🙂
    To jest „kołcz”, „mężczyzna” walczący o prawa innych!

    NIECH MNIE KTOŚ OBUDZI!!!!!

    Polubienie

    1. wy tak wszyscy jesteście życiowo ubici? Jakieś pola morficzne nad wami incelami działają że tak wszyscy w jedną stronę? Jeżeli rzeczywiście jesteście na tym forum zlepkiem psich ogonów i do tego marginesem to wcale się nie dziwimy czemu was spychają daleko od normalnych

      zadamy ci pytanie: widziałeś choć raz jakieś zgłoszenie o groźbach karalnych? Obserwator o tym wspominał, gdzie te zgłoszenia? Idź gdzie indziej bo tu smierdzieli nie chcemy

      Polubienie

    2. „2020 – wyroki w sprawie kudłatego, „wykładowca” odpowie za pomówienia, inni również. Szykuje się ciekawy rok.”

      Zapomniałęś o maturze swojego guru xD
      Iście ciekawie ten 2020 się zapowiada xD

      Polubienie

      1. Starsi bywalcy dobrze znają odgrażanie się Marka. Marek, widzisz jakich masz znajomych. Żaden, ale to ani jeden nie dał ci donejta na kurwy albo dziwki dla higieny nie podesłał. Strasznych masz tych kolegów lekarzy. Prawnik nie zrozumie potrzeb ale lekarz? Uśmiercasz Marku swój testosteron który od dawna woła o ratunek.

        Polubienie

      2. „Reszta bandy poleci na 100%
        @DonVincento ma zastraszanie
        @themaskator_pl ma pomówienie
        @Kanister ma 3 lata stalking”

        tak pisał Staszek Prawy na wykopie 29 lipca 2017 roku!
        Widzicie podobieństwo?

        Najbardziej mi chyba będzie brakowało tego absurdu i baranich głosów 🙂
        Miesiąc temu tłumaczyłam jak to wszystkie terminy mijają. kilkadziesiąt razy pisałem, sugerowałem, informowałem, że NIKT SIĘ MNĄ NIE INTERESUJE! To samo z Blogerem, @OSZ, @Ferred i każdym, kogo wskazywał „kołcz”. Mimo to barani głos wciąż jest obecny!
        Czy to już jest głupota czy tylko takie bezrozumne gadanie trolli? IMBECYLE!
        🙂

        Polubienie

  9. Oj łezka się w oku kręci…. I ja tu prawie 2 lata spędziłem, najpierw czytając o świecie Maruni, a potem angażując się nieco bardziej – świetnie spędzony czas, nie żałuje ani minuty poświęconej temu uniwersum.

    Dzięki Kanister za to miejsc i za to jak je prowadziłeś. Życze wszystkiego dobrego „na nowej drodze życia”!;)

    No i dobrej zabawy Sylwestrowej dla Wszystkich uczestników Kanistrowa:)

    Do zobaczenia w Nowym Roku w nowym miejscu:)

    Polubione przez 1 osoba

        1. Przetłumaczy za pół roku a i tak mu wyjdzie ze grożom zabijom i zjedzom. I jeszcze Elwire zestresujom bo kwiatki podepczom a ona po Czech zawałah i jak zobaczy rze ktoś uszkodził kwiatki to umrze bo tak hcom hejtery

          Polubienie

    1. po kiego ibeesa on to robi? Marek, bądź mężczyzną i poczuj wartościowy wpływ posiadania jaj. Niech i one czasem czują się docenione i potrzebne. Ludzie, co za oszołom z Marka. Kto go słucha jak nie głąby. Marek robił audycje jak być gentelmanem? To się chyba nieźle zbłaźnił. Chowa się całe życie, jęczy. Upokarzające w stopniu ogromnym

      Polubienie

          1. Kanada? Och, fani z całego świata i żaden nie umie z sensem pisać i argumentować a jednak wszyscy z nich znają Polski?

            Już po wigilii. A mimo to zwierzęta dalej przemawiają ludzkim głosem. Ale sens dalej na poziomie pierwotnym. Żreć srać ruchać i czuć A wersję do istot które weszły w drogę i pogoniły…

            Polubienie

          1. Ciekawe, ale przy pierwszym komentarzu „ze świata” spojrzałem na BS, a tam „kołcz” od kilku minut na nogach. Dosłownie różnica między komentarzem a pierwszą aktywnością dzisiaj MK to było kilka minut! 🙂
            Na szczęście nie ja się tym teraz będę zajmował!

            Polubienie

          2. @Włosimierz, coś w tym jest 🙂

            Od kilku „audycji” czekam na komentarz w sprawie tej mojej abdykacji. Zamiast tego pojawiają się różne Novoroczne i inne wynalazki „ze świata” i pieprzą, najpierw obrażają „kołcza” (vide casus „missiunia koffana” blog, na którym MK obrażał sam siebie udając grubą kobietę!), a potem obrażając a to mnie, a to @Odlotowego 🙂

            Polubienie

    1. Dej dej atencje! Jo sem ksionrze rumunuw dej dej donejta bo hejtery się smiejom. I slawki mnie goniom dlatego kupujcie moje ksiomszki

      Polubienie

      1. @Włosimierz
        No nie dzisiaj z tą atencją. Źle trafił! Nie dość, że jestem sam w biurze, pracy tak mało, że obrobiłem wszystko w godzinę to jeszcze nie chcę sobie psuć dobrego humoru 🙂

        Polubienie

        1. No tak. Dziś sylwester. Chciałem wszystkim życzyć szczęśliwego nowego roku i patrzę a tu…. Nasz Mareczek ma tak smutne życie że musi się pchać do ludzi którzy g nie lubią by nie być dziś sam :). A ja? Impra na paręnaście osób… Realnych… Więcej prawdziwych przyjaciół niż Marek miał kiedykolwiek (bekowicze co drą z niego łacha jak z Klaudelizy i tylko po to wchodzą na strim się nie liczą a incele też nie bo by swego guru sprzedali gdyby ktoś im tylko zaoferował magię cipy, jak to określa kałcz

          Polubienie

    2. to nie pytaj tylko wyp@#$%*dalaj penisie. Idź do Marka i pozadawaj pytania. Jakie mądralińskie z nich. Tutaj chce pytać a tam się boją. Co za testosteron bije z nich

      Polubienie

  10. My tu sobie tak dziękujemy i się ściskamy( zwłaszcza Odlotowy ma na to ochotę 😉 )…ale!
    Nie było by tego miejsca gdyby nie pisarz.To jemu należą się prawdziwe podziękowania i wyrazy uznania.
    Serio, gdyby nie jego reklama to w życiu nie poznałabym bandy z Wrocławia i reszty krytyków.

    Tak, że dziękuję ci kołczu. Piszę to szczerze i bez ironii.Zawdzięczamy to wszytko tobie.

    Tobie @Kanister oczywiście też dziękuję.Inaczej będzie bez Ciebie.
    @Odlotowy
    Miło, że wymieniłeś mnie i Koty…..nie wiem o co chodzi z gazetkami- chyba o promocje w Hom &You :-).Fakt to mój ulubiony sklep z pierdołami do domu i kilka razy tu o nim wspominałam ;-).Doceniam, że tak pamiętasz 😉 i potraktuję to jako wyraz sympatii do mnie 😉

    Pozostałej reszcie zorganizowanej bandy również dziękuję za możliwość czytania ich wpisów.
    No dobra, przyznam się!Każdego ranka pierwsze co robię to najpierw czytam Kanistrowo a dopiero potem zaczynam zakrywać zmarszczki i smród starej baby ( jaką bezsprzecznie jestem) makijażem i ciuchami.

    Polubione przez 1 osoba

    1. Racja!
      Bez „kołcza” i jego oślego uporu, kłamstw, mataczenia, głupoty i REKLAMY ta strona wytrzymałaby może dwa miesiące (na tyle miałem przygotowanych tematów, reszta to już sprawy bieżące)!
      Dziękuję Ci, „kołczu”, że dzięki Tobie zostałem „pisarzem” takim jak TY!
      Wprawdzie ja nie zarabiam, a każdy, kto ściągnie moje „książki” może w charakterze odwdzięczenia się za tę „pracę” co najwyżej kupić karmę dla piesków (lub kotków 🙂 ), ale ja przecież nie jestem chory na tajemniczą chorobę gastryczną, którą leczy się hotdogami i kebabami no i nie mieszkam u babuni Elwiry 🙂

      @mariola
      A co ja bym zrobił bez Was wszystkich? Nic, TO WY ciągnęliście tę stronę i mnie samego, gdy nadziei na zmianę zabrakło. DZIĘKUJĘ ZA TĘ PRZYGODĘ!
      Teraz rano czytała będziesz @Odlotowe Kanistrowo! Naciskaj na chłopaków, żeby było MERYTORYCZNIE! 🙂

      Polubione przez 1 osoba

      1. A jak było zbyt nudno to przychodziłem i wkładałem kij w mrowisko 🙂

        Dużo zdrowia i powodzenia w realizacji planów no i spełnienia marzeń w nadchodzącym 2020 roku dla was wszystkich.

        Polubione przez 2 ludzi

        1. I za to Cię lubiliśmy (przynajmniej niektórzy)! 🙂

          Królik, życzę poukładania sobie życia według Twoich własnych zasad! Nie daj sobie nigdy niczego narzucać, ani kobietom, ani mężczyznom. Chłoń z otoczenia piękno, a zaczniesz je dostrzegać w ludziach. Na nagrodę nie trzeba będzie długo czekać. A nagrodą tą będzie zwyczajne, ludzkie, Twoje szczęście!
          Trzymaj się!

          Polubione przez 1 osoba

    2. Kołczu marku samcu mam od jakiegoś poł roku bardzo, gdzieś, tak bardzo jak tylko sie da.

      Bywałam na Kanistrowie juz tylko ze względu na towarzystwo:))

      Nie żegnam sie bo się nie witałam, poza tym nie obiecuje ze zniknę, i nie dziękuję wszystkim co do jednego za tworzenie tego miejsca. Bo uważam ze to był obywatelski obowiązek.
      :DDD

      Polubienie

      1. Uświadomiłaś mi, że tu się nikt ze mną nie witał. A ja to miejsce udostępniłem za darmo dla wszystkich, żeby pomagać! A tu nikt się ze mną nie witał! Gniewam się zatem i zamykam w diabły to miejsce!

        A poważnie 🙂
        @OSZ, także bez Ciebie to miejsce byłoby zupełnie inne. Dziękuję za te filmiki, za przybliżenie prawdziwej teorii na temat „gadziego mózgu” i wszystkich Twoich rozsądnych słów! To zapewne niezbyt trudne zadanie, ale potrafiłaś zapędzić niejednego braciszka stajennego w kozi róg!
        Zostawało im tylko trollowanie 🙂
        Życzę Ci pięknego Nowego Roku, z dala od „kołcza”, „rozpraw” i tego całego błota. Dziękuję 🙂

        Polubione przez 1 osoba

        1. Nie dziękuj Kani:)) bo to serio jest nasz społeczny obowiązek. :DDDD
          Ale Tobie sie należy moje podziękowanie za KLASE z jaką prowadziłeś to miejsce .

          Polubione przez 1 osoba

        2. Na forum Marka też go nikt nie wita. Każdy mu w dupę wchodzi jakby to było jedyne miejsce zborne dla takich wazeliniarzy. Głupie to ale i tacy są potrzebni

          Polubienie

      1. Zostawmy go z tą maturą, bo to jego wewnętrzna walka z rozwojem osobistym. Chociaż gdyby zdał to też wasza zasługa, bo wiemy – motywacja

        Polubienie

      1. No no no tylko nie ,,odlotów” 🙂

        A tak na poważnie:
        – anonimowi prawnicy
        – anonimowy sędzia
        – anonimowy znajomy partnerki z Policji
        – anonimowi prokuratorzy
        – sami bogaci znajomi

        Kotoński nie zdaje sobie nawet sprawy jak bardzo może sugerować mataczenie w ewentualnych procesach sądowych. Chciałbym zobaczyć minę Kotońskiego kiedy tych rzekomo 9 pozwanych wystąpi z wnioskami o zmianę sędziego bowiem zachodzą obawy o jego bezstronność bo Kotoński lubi się chwalić wirtualnymi znajomościami w internecie 🙂

        Polubienie

  11. Testament mój 🙂

    No i z miesiąca, tygodni, dni zostało osiem godzin mojej obecności w uniwersum „kołcza”!
    Dzisiaj, o godzinie 16.00 komentarze na tej stronie zostaną zamknięte, a jutro o 12.00 poznacie nową stronę Kanistrowa, na której już pod innym przewodnictwem będziecie mogli demaskować „kołcza” level Praga Północ 🙂
    Nie będzie się ona znacząco różnić od tej. Najważniejszą różnicą będzie to, że to nie ja będę pisał na niej teksty i nie ja będę nią administrował. Nie będę też jej komentował. To znaczy, że już tak miło i przyjemnie dla trolli nie będzie, bo skrajne skrzydło Kanistrowa jest dosyć bezpośrednie 🙂

    Ja sobie mogę teraz tylko pomarzyć i wyrazić swoją ostatnią wolę, ale nawet to nie w charakterze zaleceń, a raczej pragnień!
    1. Chciałbym, by nowe Kanistrowo było stroną, na której emocje stykania się z wieczną manipulacją i kłamstwem PRZEGRYWAJĄ z MERYTORYCZNĄ OCENĄ!
    Nie na darmo „kołcz” ani Kanistra ani @OSZ, ani @Ferred nigdy nie cytował 🙂 Nie cytował, bo by poległ w starciu z rzetelnymi pytaniami pozbawionymi złości, wulgarności i wątków osobistych 🙂

    2. Chciałbym, by nowe Kanistrowo było miejscem wolnym od uprzedzeń, polityki i bezsensownych rozmów o niczym.
    To nie jest ważne kto reprezentuje jaką opcję polityczną lub poglądy. „Kołczing” miał być miejscem neutralnym światopoglądowo i takim był! Jak zaczniecie się spierać o lewicę, prawicę czy inne opcje to ugrzęźniecie 🙂

    3. Chciałbym, by celem MERYTORYCZNEJ OCENY pozostawali: „kołcz”, jego trolle i przydupasy!
    Użytkowników w miarę neutralnych należy pozostawić w spokoju. Merytoryczna ocena oznacza też omijanie tematów wyglądu, statusu majątkowego, zawodowego lub rodzinnego (uwaga nie dotyczy jeśli jest to środkiem demaskowania określonej osoby atakującej)
    Łatwo czepiać się otyłości Pana Marcina lub wakacji pokazanych na fb przez wierną fankę 🙂
    Pamiętać jednak należy, że celem Kanistrowa jest pokazanie hipokryzji MK, ślepoty jego odbiorców na OKREŚLONE sprawy, a nie ich personalne atakowanie.

    4. Chciałbym, by w komentarzach nie atakowano osób trzecich!
    Proszę, by BEZWZGLĘDNIE TRAKTOWAĆ komentarze poświęcone osobom widocznym na fanpage MK. Chodzi też o te poświęcone Kanistrowi, Ferred, OSZ, Blogerowi. Chodzi o przytyki personalne, powroty do jakiejś prehistorii, forum na Wyborczej, jakieś blogi sprzed piętnastu lat, pracę zawodową, karierę zawodową i jej ocenę etc. etc. Oczywiście nie dotyczy to ani „kołcza” ani jego trolli i przydupasów! Jeśli ktoś aktywnie Was atakuje to tak samo trzeba mu odpowiedzieć. Jeśli atakuje osoby trzecie to wiedząc, że TE NIE ODPOWIEDZĄ takie komentarze należy traktować z całą bezwzględnością. Pokazałem jak ( (…) ) 🙂

    5. Chciałbym, aby nie podawano tu żadnych danych osobowych!
    Każdy komentarz powielający nazwisko, adres, miejsce pracy kogokolwiek (!) powinien zostać skasowany lub zmodyfikowany! To samo dotyczy screenów. Proszę, by szanowano tu każdą prywatność bez względu na miejsce po którejś ze stron tej barykady 🙂
    Jeśli ktoś tego nie rozumie to istnieją metody, by to wymóc 🙂

    6. Chciałbym, by nowe Kanistrowo było tworem grupowym, na którym decyzje zapadają wspólnie, a dostęp do strony jest równy dla każdej osoby z ściśle ustalonego „zarządu”!
    Teraz to WY będziecie w stanie tej internetowej „wojny”! Dlatego potrzebna jest Wasza zgoda i ścisła współpraca! Ideałem by było, gdyby hasło dostępowe posiadała więcej niż jedna osoba, by mogła ona działać w przypadku, gdy jakiś troll będzie chciał się zabawiać 🙂
    Oczywiście, to jedynie propozycja, ale pamiętać należy, że Wy nie spędzacie trzech czwartych życia przy komputerze jak się to robi w Leżajsku 🙂

    7. Chciałbym, by nie reagować na zaczepki, prowokacje, rewelacyjne, a niesprawdzone informacje. Sami też ich nie twórzcie!
    Siłą Kanistrowa był zawsze spokój! To druga strona nie może żyć bez dramy! Dlatego Kanister zawsze dotrzymywał słowa, ważył słowa, sprawdzał.
    Oczywiście, możecie mieć inny pogląd na tę sprawę, ale to PRAWDA BRONI SIĘ SAMA!

    8. Chciałbym, by powściągać język!
    Ja wiem, że „kołcz” prowokuje do najgorszych słów, ale czy warto? O wiele skuteczniejsze jest RZETELNE PYTANIE i spokój!

    9. Chciałbym, byście siebie lubili!
    Kluczem do niewątpliwego sukcesu „Kołczingu” była wzajemna sympatia. Nie zamieniajcie tego wyłącznie w dowalanie „kołczowi”. Nie zależało mi nigdy na tym, by „kołcza” pognębić, a tylko pokazać JAK kłamie, manipuluje, postępuje! To dyskusja prowadzi do wniosków, a nie rzucanie wyzwiskami. Ta MERYTORYCZNA dyskusja z ludźmi, których POLUBIŁEM sprawiła, że wytrzymałem w tym błocie dwa lata 🙂

    10. Chciałbym, byście szanowali własny czas!
    Jestem bardzo sceptyczny w temacie zakładania dodatkowych stron, jakiegoś forum, kanałów lub biegania za „kołczem” po sieci. On ma Panią Elwirę, a za Was nikt życia nie przeżyje. Niech będzie to jedna, dwie strony, ale tak MERYTORYCZNE, by „kołczowi” w pięty szło, jak szło przez ostatnie dwa lata dzięki „Kołczingowi” i PanuPumie 🙂
    Większość z tych osób, które przez dwa lata towarzyszyły Kanistrowi to takie, które mają swoje fajne życie. „Kołcz” to tylko dodatek, dosyć marny i mierny dodatek do tego Waszego wspaniałego życia. Nie zapominajcie o tym nigdy!

    Polubione przez 3 ludzi

    1. Właśnie wysoka kultura języka, merytoryka i celne wnioski przyciągały do Kanistrowa /mnie trochę wcześniej:)/ ludzi o podobnych oczekiwaniach. Warto utrzymać ten poziom…

      Było mi bardzo miło Robercie czytać Twoje teksty, choć żałuję, że dotyczyły tak nędznego tematu. Z drugiej strony wiem, że przyczyniły się do pewnych zmian w życiu ‚naszego pacjenta’.
      Dziękuję za świetną zabawę na Wykopie, trafne uwagi i eksplozję śmiechu.

      Wszystkiego dobrego i do kiedyś…:)

      Polubienie

      1. Warto trzymać, ale niestety mam odczucie, że będzie trochę inaczej 🙂
        Wierzę w zdrowy rozsądek tych, którzy będą się chcieli dalej w to bawić i przekonanie, że takich „kołczów” nie pokonuje się wyzwiskami lub emocjonalnością wystąpień, a twardą logiką i rozsądnie, spokojnie zadawanymi pytaniami! Pytaniami, które tworzą prawdziwy obraz, nie narzucają narracji, a każą myśleć samodzielnie.
        Bo ja nigdy nie chciałem, by przyjmować moje słowa jako wyrocznię. Chciałem, by odbiorcy moi myśleli na temat, który im zadałem do myślenia.
        To bawienie się w detektywów odkrywających zagadkę kłamstw i prawdziwej twarzy „kołcza” jest tak naprawdę fascynujące, chociaż męczące 🙂

        Nie wiem czy się kiedyś spotkamy, ale pragnę Ci, jako tej, która była ze mną najdłużej podziękować za ostrość wypowiedzi, logikę i bezkompromisowość! Wiesz dobrze, że kocham takie kobiety (moja żona taka jest! 🙂 ), które są wyzwaniem!
        Powodzenia w wszystkim!

        Polubienie

    2. Kannistrowo upadnie. Odlotowy nie jest za grosz merytoryczny przyciągnie jedynie takich samych prostakow jak on na stronę.

      Tych bardziej kulturalnych i inteligentnych zniechęci swoją osobą i stylem bycia.

      Polubienie

      1. Kanistrowo już spełniło swoją rolę 🙂
        Są trzy tomy, w których zgromadzone jest kompendium wiedzy na temat MK. Wspaniała lektura dla tych, którzy chcą go naprawdę poznać.

        Teraz będzie jedynie dożynanie i prowadzenie do spraw sądowych PRZECIWKO MK m.in. za udostępnianie danych osobowych! Do tego skrajne skrzydło bardzo się nadaje! Ja jestem zbyt liberalny! 🙂

        Popatrz, niby z Odlotowego taki prostak, a potrafi się podpisać jednym nickiem. Jeśli on jest prostakiem to co powiedzieć o takich, co to wciąż udają, niby chcą zaistnieć, a w rzeczywistości są niedostrzegani 🙂

        Polubienie

      2. Ty sobie Odlotowym mordki nie wycieraj 🙂 Już wystarczy, że ci, którzy wchodzili tu ukrywając się za Torami byli wystarczająco kulturalni.

        A może odniesiesz się do pytań jakie tobie zadałem wcześniej czy będziesz dalej udawać niewidomego? 🙂

        Polubienie

          1. Ej, no widzisz jakie zamieszanie???!!!!

            Sytuacja kryzysowa zażegnana. Doszedłbym do tego za minutę, ale się wciągnąłem w udowadnianie czegoś, czego nie sprawdziłem. Chyba pierwszy raz na tej stronie!
            🙂
            Niech ta sytuacja będzie też dla Ciebie ostrzeżeniem, żeby nie ufać zbytnio cyferkom. A w telefonie sobie ustaw na „Odlotowy” 🙂

            Polubienie

          2. No trochę emocji było, szczególnie, gdy już sprawdziłem 🙂
            Ale ja mam dzisiaj luzy w pracy, wychodzę wcześniej, a potem to już tylko ostatni wpis i sylwestrowa imprezka z rodziną!
            „Miłość, miłość w Zakopanem, polewamy się szampanem” i „Przez te oczy zielone, zielone oszalaaaaaaaaaaałem” przeplatane „Ona czuje we mnie piniondz” 🙂
            Żart 🙂

            Polubienie

          3. Nie mam nic przeciwko takiej muzyce. Takiego Zenka Martyniuka cholernie szanuję i lubię się bawić przy jego muzyce.

            Ja od 12:00 w drodze do Warszawy 🙂

            Polubienie

          4. Rzecz gustu!
            Szczerze to wyszedłem już z wieku bywających na weselach, a obydwu Panów słyszałem może kilka razy w życiu 🙂
            Niech się ludziska bawią przy czym chcą, byle się bawili!
            🙂

            Polubienie

      3. chłoptasiu, upadnie czy nie to nie jest ważne. Kanistrowianie nie mają parcia fekaliów na rozum. Robią to bo chcą. Popatrz na Marka, tyle lat kłamstwa, oszczerstw, nieuczciwiści tylko żeby się utrzymać na powierzchni. Jesteśmy tu krótko, jednak nie odnieśliśmy wrażenia aby ktoś tu się zabijał za fejmem. U marka natomiast jest zgoła odwrotnie, tam wyjecie jak was wywali, bo to ostatnie miejsce w którym was ktoś rozumie. Czaisz różnice?

        Polubienie

  12. @Kanister – życzę Ci naprawdę spokojnej ‘emerytury’ i zasłużonego dożywotniego odpoczynku od uniwersum BS, należy Ci się 🙂

    @Całej reszcie Kanistrowa – wszystkiego dobrego w Nowym Roku, wam to aż ciężko spokoju życzyć 😀 trzymajcie się tam ‘wszyscy w tym Wrocławiu’ xD

    @Panie MK – raczej zdrowia, bo wróżą, że nowy rok będzie ciężki.

    @Puszek T. – lepszej karmy w misce, bo ta z biedry ponoć czasem szkodzi na węch i zgrzyta w zębach, nie ma co sobie zdrowia psuć dla słabej uczty.

    To tyle, Kanistrowo wyszło już na długą prostą 🙂
    Pozdro.

    Polubienie

    1. Dziękuję serdecznie!
      Po kilku latach babrania się w tych brudach ma się naprawdę dość 🙂
      Pora na własne życie, a skrzydło skrajne niech się z MK pobawi i doprowadzi go do sądu za wszystkie świństwa, które robi!

      Polubienie

      1. @Ninja alfa

        Jedynie nie pisałam, tak to obserwowałam rozwój sytuacji i wasze wpisy. Co tam jest o mnie, to raz, a co jest wytworem kreatywności pisarza, to dwa – nie chciałam sama wyprowadzać Pusiosława z błędu, bo machnął się szeroko w dość ważnej kwestii, zobaczymy co to dalej będzie z tego jego przekręcania faktów i dopowiadania sobie.

        No, a z Kanistrem wypadało się pożegnać, choćby tym krótkim wpisem 🙂

        Polubienie

  13. Skoro niektórzy się zwijacie, to i ja dam coś na pożegnanie. Studyjny pocałunek śmierci adresowany w kierunku zapierdzianego poddasza:

    Kisski przyjebany malecku! ❤

    Polubione przez 1 osoba

  14. Poddasznik czyta angielskie słówka totalna porażka, ale komediowy typ. 85% źle całkowicie nawet wymowy mu się nie chce sprawdzić.

    Debil nazywa ludzi normalnych, którzy nie mogą się wpisać u niego na forum czy pod filmem jakąś grupą przestępczą, co za imbecyl bez szkoły.

    Idiota i zakłamana szuja.

    Polubienie

    1. Te słówka i tę wymowę można zadedykować wszystkim tym, którzy wierzą, że „kołcz” w maju zda maturę z języka 🙂
      Został tylko dzisiejszy dzień, a ja wciąż nie dostałem informacji o złożeniu dokumentów 🙂

      Polubienie

  15. Witajcie.
    Nie wiem od czego zacząć 🙂 , ale spróbuje . Kiedy 1.5 roku temu przez kompletnie czysty przypadek trafiłem na Kanistra i do bólu merytorycznie punktujących osób z panem Sekułą, Włosiem, Osz, Mariolą czy Odlotowym na czele i innych również dodających ogromną cegiełkę do budowy taranu na Leżajską oblężoną twierdzę poddasznika za którą z mojej skromnej strony pięknie dziękuję 😘😘😘 ,w życiu bym się nie spodziewał że jeszcze kiedykolwiek dane mi będzie prosić pewną Kobietę o przebaczenie mojego wówczas okropnego postępowania, czyli pomówienia na jej temat. Pewnego letniego dnia tuż po przeczytaniu w zasadzie po zebraniu do kupy 😉 praktycznie dzisiejszego pierwszego tomu Kanistra,obudziło mi się we mnie sumienie i w tej chwili dotarło do mojej świadomości dlaczego moje życie nie szło tak jak być powinno. Ta skrzywdzona Kobieta przez cały ten czas siedziała mi w mojej głowie i zrozumiałem że muszę się przyznać przed Nią do potwornego błędu,mając świadomość że może tych moich przeprosin nie przyjąć. Nie uwierzycie…. 😮 Ta Kobieta ( a od tego zdarzenia minęło wtenczas 2 lata ) od samego początku czekała na ten dzień kiedy z największą skruchą podejdę do Niej i przeproszę a przy okazji wybaczając Jej to co zrobiła Mnie. Była ze Mnie dumna i niesamowicie uzdrowieni nawzajem przeprosiliśmy się i co prawda od tamtej pory nigdy Ją już nie widziałem, lecz krok po kroku, miesiąc po miesiącu staje się coraz lepszym człowiekiem. I to jest po części Waszą zasługą z Kanistrem na czele. 😊

    Za chwilę 2020 rok. I tak jak Kanister mam już dość tego uniwersum, mam na kilka miesięcy, lat tyle pięknych i ambitnych planów że szkoda mi czasu na ewentualne aktywne uczestnictwo u Odlotowego i zostaje mi tylko być biernym obserwatorem jak ( przepraszam najmocniej 😉 ) Tania Kotońska Kurwa stacza się z każdym dniem na samo dno.(Na marginesie tylko RAZ próbowałem przesłuchać strema po 2.5 roku od totalnego zerwania. Wyłączyłem po 5 minutach 😷 . ) A po wszystkim co zaobserwoałem TKK będzie miała TAKIE problemy przy których, wszystko to co było wcześniej, było tylko lekkim wierzykiem. 😉 Nie pytajcie się mnie o to. 😉

    Kochani znikam tak jak Kannister na zawsze z uniwersum i tutaj w tym chcę najserdeczniej życzyć Wam i Tobie Kanistrze hucznej zabawy Sylwestrowej by jak najpiękniej wejść w pełen ciekawych , pięknych i fantastycznych wrażeń rok 2020. 😊😇

    DO WIDZENIA.

    Polubienie

    1. Do widzenia 🙂

      No i widzicie jak to działa? Mamy po drugiej osobie człowieka, który też może czekać. Wyciągnięcie ręki i wkracza się w zupełnie inny świat, widzi się miłość, coś wspólnego.
      Czy to moja zasługa? Nie sądzę. To raczej zasługa odcięcia się mentalnego od uniwersum „kołcza”, który we WSZYSTKIM widzi podstęp, zło, nienawiść. Wystarczy tylko odrzucić te rzeczy i świat jest o dużo bardziej prosty. Bo problemy powinno się rozwiązywać, a nie szukać w nich kolejnych zaczepek, by zostać w życiu samemu 🙂
      Kiedyś też myślałem, że te kobiety to zło 🙂
      Gdybym w porę się nie otrząsnął nie miałbym dzisiaj stabilnego domu, dziecka, ludzi, którzy mnie kochają 🙂

      Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.